2011. február 28., hétfő

Zorka





Legelőször a medált készítettem el, majd úgy gondoltam, hogy kellene hozzá fülbevaló is. Ahogy haladtam vele, láttam, hogy kívánkozik még hozzá karkötő és gyűrű is, hogy teljes legyen a szett. :-) Kicsit lassan készült, mert elég sok hozzávalót kíván, és menet közben el is fogytak, ezért újra be kellett szereznem. Amikor kötnek a színek, nagyon nehéz dolga van az egyszerű vásárlónak. Nálam sem volt ez másképp. Öt helyről rendeltem/vásároltam, mire újra meglett minden. De most már kész van, és csak ez a lényeg.
A szettet barátnőm kislányáról neveztem el.  :-)
A minta hamarosan a Centperlesen.

17 megjegyzés:

  1. Szépséges szett, gyönyörű a színe! Gratulálok Kriszta, megint fantasztikusat alkottál!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép!!!A karkötő eszméletlen!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Muttery! (Az előbb még nem volt ott a kommented.):-)

    VálaszTörlés
  4. Precioso conjunta, una maravilla, enhorabuena!!!!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Kriszti gyönyörűséges a szetted!!!

    VálaszTörlés
  6. Ó ez nagyon szépséges! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  7. Itt is megdicsérném:)Gyönyörű lett a szetted Kriszta!Gratulálok:)

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus szett! Gyönyörű! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  9. gyönyörű, ez a gyűjtemény, akkor nagyon jó, gratulálok..Ross

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett!!!!!! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűszép!! Igazi Krisztás, romantikus! :-)
    Gratulálok!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  12. Ez káprázatosan szép!
    Minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű szett, gratulálok!

    VálaszTörlés