2010. szeptember 18., szombat

Harmadszor is Pif :-)

Újra Pif-re jelentkeztem. :-)
Ildi (Sviro) blogján jártam tegnap. Eddig először, de azt bizton állíthatom, hogy nem utoljára, mert igazi szépségek vannak nála. Láttam, hogy Pif-et hirdetett, és nem tudtam neki ellenállni... Van még nála is hely. :-)
Szeretem ezt a játékot. Izgalmas a játék meghirdetése után várakozni, vajon 
kik fognak jelentkezni? Aztán pedig azon izgulni, és agyalni, kinek mi tetszene? És még mint hab a tortán, azt is várni, hogy akikhez én jelentkeztem mit fognak nekem készíteni? :D
Ha kedvet kaptatok, gyertek bátran!


A szabályok:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
3. A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék)

8 megjegyzés:

  1. Szeretnék játszani Veled is. Ha lehet és még nem késtem le róla. Mert játszani tényleg jó!

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel látlak, kedves Ágota! :D

    VálaszTörlés
  3. Örömmel játszanék én is Veled Kriszta, amennyiben elfogadod a jelentkezésemet. :) Nekem ez lesz az első PIF játékom, és érdeklődve várom, hogyan fog lezajlani, mások rengeteg rossz tapasztalata ellenére... :) Mivel szeretem a precíz ész szépséges munkáidat, ezért csatlakoznék én is Hozzád. Én már meghirdettem a saját játékomat egy pár héttel ezelőtti bejegyzésemben, de ha így is elfogadod a jelentkezésemet, akkor szívesen játszanék Veled is! :) Alíz

    VálaszTörlés
  4. Örömmel látlak, Alíz! :D Nagy megtiszteltetés számomra, hogy Neked készíthetek ajándékot!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, Kriszta, azonnal módosítom is a PIF-re vonatkozó bejegyzésemet! :) Alíz

    VálaszTörlés
  6. Köszi Kriszta! Nekem meg az a nagy megtiszteltetés, ha Tőled kaphatok ajándékot! Kezdő blogosként nem csináltam még ilyet és nagyon várom a végeredményt. Persze türelmesen is.

    VálaszTörlés
  7. Majd igyekszem tudásom legjavát nyújtani! :D

    VálaszTörlés
  8. Kedves Kriszta!
    Jól látom, hogy van még nálad egy hely?
    Írok neked mailt!

    VálaszTörlés